۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
پایان عملیات پی جویی و شناسایی پهنه های معدنی سراوان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پایان عملیات پی جویی و شناسایی پهنه های معدنی سراوان

زاهدان - شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پروژه شناسایی و پی جویی مواد معدنی در شهرستان سراوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: طی ۹ ماهه امسال، میل به سرمایه گذاریزدر سراوان به میزان ۴۴۶ میلیارد ریال و سرمایه گذاری در بخش پروانه های بهره برداری صنعتی برابر با ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است . 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی مدت مذکور ۲۱ جواز تاسیس صنعتی  با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۴۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸۵ نفر در شهرستان سراوان صادر شده است.

وی افزود: در زمان ۹ ماهه امسال همچنین تعداد ۶ پروانه بهره برداری صنعتی  با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر در شهرستان سراوان صادرشده است.

شهرکی گفت: همچنین طی این مدت میل به سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی (درخواست صدور پروانه اکتشاف) در شهرستان سراوان ۱۴ فقره بوده که هم اکنون در حال انجام امور اداری و فنی است.

وی بیان کرد: طرح های مهم در دست اجرای در شهرستان سراوان شامل درب تولیدی از یو پی وی سی، شن و ماسه دانه بندی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پروژه شناسایی و پی جویی (مواد معدنی در شهرستان سراوان با اشتغال ۵۵ نفر و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با مساحت ۱۴ هزار و ۳۲۸ کیلومتر مربع  توسط شرکت ایمیدرو انجام شدهکه نتایج آن به زودی اعلام می شود.

کد خبر: ۶۳٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha