۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
 سهم اشتغال زنجان در بخش صنعت به ۱۱۴ هزار نفر رسید
رئیس سازمان صمت زنجان:

 سهم اشتغال زنجان در بخش صنعت به ۱۱۴ هزار نفر رسید

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه در بخش صنعت و معدن استان تعدیل نیرو رخ نداد، گفت: سهم اشتغال در بخش صنعت به ۱۱۴ هزار نفر رسیده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل برگزار می‌شود، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان برنامه کاری خود را در فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل، صیانت از اشتغال و حفظ وضعیت موجود واحدهای تولیدی و صنعتی و تقویت طرح‌های توسعه‌ای و پرداخت تسهیلات بانکی قرار داده است. 

وی با بیان اینکه کرونا تاثیر زیادی در برخی از مشاغل داشت، اظهار کرد: بیماری کرونا باعث تعدیل نیروی انسانی در بخش اصناف و خدمات در استان زنجان شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، اشتغال ایجاد شده در  بخش صنعت استان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در بخش صنعت و معدن تعدیل نیرو رخ نداد و واحدها با ظرفیت خوبی فعالیت خود را ادامه دادند و با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل استان اشتغال هم افزایش می یابد. 

فغفوری با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش صنعت در سالجاری افزایش داشته است، تاکید کرد: سهم اشتغال استان در این بخش به ۱۱۴ هزار نفر رسیده که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی ابراز داشت: طی سالجاری اشتغال استان در بخش صنعت به دو هزار و ۶۶۰ نفر افزایش  یافته است که این مهم در اقتصاد استان هم تاثیر خود را گذاشته است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: تاپایان سال هم اشتغال استان در بخش صنعت افزایش خواهد یافت. 

کد خبر: ۶۳٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha