۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کشورهایی که در آن جهش جدید ویروس مشاهده شده است
لزکو بررسی کرد:

کشورهایی که در آن جهش جدید ویروس مشاهده شده است

نوع جدید کووید-۱۹ در چندین کشور اروپایی و جهان مشاهده شده است.

بازار؛ گروه بین الملل: سایت تحلیلی لزکو اخیرا گزارشی با قلم «سباستی ماستراندراس» با عنوان «نوع جدید کووید-۱۹: کشورهایی که در آن جهش جدید ویروس مشاهده شده است» منتشر نموده است. ترجمه متن گزارش در ادامه می آید.

نوع جدید کووید-۱۹ که در انگلستان کشف و در چندین کشور در اروپا و سراسر جهان شناسایی شده، باعث محدودیت سفرها شده است. این ویروس جدید کرونا تا ۷۰ درصد آسان تراز نوع سابق آن سرایت می یابد.

محدودیت های سفر از زمان پیدایش جهش جدید ویروس در انگلیس به اندازه کافی نبوده است تا از پیدایش آن در جاهای دیگر جلوگیری کند. این نوع جدید کووید-۱۹ در چندین کشور اروپایی و جهان مشاهده شده است.

چهار مورد ابتلا به این نوع کووید-۱۹ ، برای نخستین بار در اسپانیا کشف شده است. این موارد مربوط به افرادی است که به تازگی از انگلیس وارد شده اند یا ارتباط نزدیکی با مسافری از آن کشور داشته اند.

آزمایش شش نفر در هنگام ورود از لندن به ایتالیا از نظر ویروس کرونای انگلیسی مثبت بود و سه مورد دیگر در منطقه ونیز، دو مورد در پولیا و دو مورد دیگر در ابروتزو کشف شد.

آژانس بهداشت عمومی سوئد در بیانیه ای اعلام کرد این نوع  ویروس انگلیسی در شخصی که به انگلیس سفر کرده است، در سوئد کشف شد.

مقامات بهداشتی در دانمارک اعلام کردند که در مجموع ۳۳ مورد ابتلا به همین نوع ویروس کرونا را ثبت کرده اند.

در توکیو که از بیست و هشتم دسامبر مرزهای خود را به روی خارجیانی که در این کشور اقامت ندارند به طور موقت بست، ۷ مورد ابتلا به این ویروس کشف شد.

در  آلمان،هلند و استرالیا نیز مواردی از این نوع ویروس را گزارش کرده اند.

کد خبر: ۶۳٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha