۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مساحت شهرک صنعتی کاسپین ۱۰۰ هکتار توسعه یافت
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

مساحت شهرک صنعتی کاسپین ۱۰۰ هکتار توسعه یافت

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون با هدف کمک به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان ۱۰۰ هکتار به مساحت شهرک کاسپین یک افزوده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: این اراضی در قالب فاز چهارم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت این شهرک افزوده شده و پس از آماده سازی و ایجاد زیرساخت در حال واگذاری به سرمایه گذاران متقاضی ایجاد واحدهای تولیدی است.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی کاسپین یک به دلیل نزدیکی به تهران و خط آهن سراسری و قرار گیری در کنار آزادراه و برخورداری از زیرساخت های مناسب از شهرک های پر تقاضای کشور برای سرمایه گذاری به شمار می رود، توسعه ۳۰۰ هکتاری آن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه پس از واگذاری اراضی طرح توسعه یاد شده اجرای فاز پنجم شهرک کاسپین در دستور کار قرار می گیرد، گفت: طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی کاسپین با حمایت و همکاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و با انتقال و الحاق اراضی شرقی این شهرک که مربوط به تامین اجتماعی است، طی امسال و سال آینده اجرایی می شود.

خانپور یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۲۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای نزدیک به ۱۰ هزار نفر در شهرک صنعتی کاسپین که در شهرستان آبیک و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج قرار دارد،  دارای پروانه بهره برداری هستند.

وی تحقق شعار جهش تولید را در گرو رشد سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: با توسعه شهرک های صنعتی پر تقاضا، می توان سرمایه گذاری های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق و جهش تولید داخلی بود.

کد خبر: ۶۳٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha