۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
ارتفاع ۷۳ سانتی‌متری برف در مازندران/ سیلاب نداشتیم
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران:

ارتفاع ۷۳ سانتی‌متری برف در مازندران/ سیلاب نداشتیم

ساری- یخکشی، مدیرعامل آب منطقه ای مازندران بیشترین ارتفاع برف را در ارتفاعات رامسر به میزان ۷۳ سانتی متر بیان کرد و گفت: خوشبختانه شاهد وقوع سیلاب نبودیم.

محمدابراهیم یخکشی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیشترین ارتفاع برف در ارتفاعات رامسر به میزان ۷۳ سانتی متر در جواهرده ثبت شده است، افزود: همچمین در گرسمار رامسر نیز ۶۵ سانتی متر، در کلاردشت ۴۶، گت کلا آمل ۴۵ میلی متر برف باریده است.

وی افزود: بیشترین بارش نیز به میزان ۴۰.۳ میلی متر در دو هزار تنکابن، ۵۶ میلی متر در نوشهر، ۵۰ میلی متر در محمودآباد بوده است.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران اظهار داشت: با توجه به بارندگی ها دبی رودخانه ها افزایش یافته اما سیلاب قابل توجهی در مسیل ها و رودخانه های استان گزارش نشده است.

یخکشی همچنین به جمع آوری اسکله های مستقر در رودخانه بابلرود اشاره و اضافه کرد: با توجه به هشدارهای مکرر و احتمال بروز سیلاب نسبت به جمع آوری اسکله ها مهلت ۴۸ ساعته تعیین شده است.

وی یادآور شد: بستر رودخانه در راسای اجرای تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب و اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال برای پیشگیری از سیلاب پاکسازی خواهد شد.

کد خبر: ۶۳٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha