۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
آخرین مهلت برای تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آخرین مهلت برای تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ساعت ۲۴ امشب، آخرین مهلت برای تکمیل مدارک و آورده نقدی متقاضیان مسکن ملی است.

به گزارش بازار، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت فرسوده بود، افزود: ما باید تسهیلات بدهیم و مردم باید برای بازسازی و نوسازی واحدهای خودشان اقدام کنند.

وی گفت: از این تعداد، حدود ۲۵ هزار واحد به بانک‌ها معرفی شدند و بخش قابل ملاحظه‌ای هم از واحدها، افتتاح شد.

محمودزاده افزود: از ۳۰۰ هزار واحد مابقی که در شهرهای جدید و سایر شهرها احداث می‌شود حدود ۳۰۰ هزار نفر نسبت به افتتاح حسابشان اقدام کردند که از این تعداد، ۲۴۰ هزار آورده اولیه داشتند و به طرح‌ها معرفی شدند و تکلیفشان مشخص است، اما حدود ۶۰ هزار نفر دیگر نسبت به آورده اولیه اقدام نکرده اند و قرار بود تا پایان آذر آن را تکمیل کنند و در صورتی که آورده آن‌ها تکمیل نشد نسبت به جایگزینی افراد اقدام شود تا خللی در روند طرح پیش نیاید که این مهلت تا پنجم دی تمدید شد.

وی درباره ودیعه اجاره مسکن نیز گفت: برای ودیعه اجاره مسکن تا ۳۰ مهر ثبت نام داشتیم که پرداخت آن ادامه دارد و تاکنون ۳۰۰ هزار نفر به بانک‌ها معرفی کردیم، اما هنوز ۴۰۰ هزار نفر مدارکشان را تکمیل نکردند تا امکان معرفی به بانک وجود داشته باشد و بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر: ۶۳٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      0 0
      با سلام.لطفا پیگیری بفرمایید آنهایی که چند روز پیش براشون پیامک افتتاح حساب آمده آنها هم مهلت واریز مبلغ اولیه رو تا 5دی داشتند.برای من در تاریخ 99/09/30 پیامک افتتاح حساب آمده و نوشته بود تا 15روز فرصت واریز مبلغ اولیه رو دارید.با تشکر