۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
افتتاح ۶طرح صنعتی در زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان خبر داد

افتتاح ۶طرح صنعتی در زنجان

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، از افتتاح شش طرح صنعتی آماده افتتاح در استان زنجان خبر داد و گفت: یکی از این واحدها، مجتمع فولاد البرز ناب‌آرش است که اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود.  

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در راستای شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی استان برگزار می شود، گفت: ماه عسل این جلسات باعث شده که تاکنون ۱۱واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید شود. 

وی با بیان اینکه زنجان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در سال گذشته رتبه چهارم کشوری را داشت، گفت: درسالجاری هم این استان رتبه خوبی را در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به خود اختصاص داده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید احیای ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در دستور کاری سازمان است، یادآور شد: تا پایان سال بر تعداد واحدهای  فعال استان افزوده می شود. 

فغفوری  با بیان اینکه ۸۱ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اجرایی شده است، گفت: با برگزاری جلسات در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی مشکلات به خوبی بررسی و رفع می شود. 

وی به تشکیل مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی موجود در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: تاکنون ۱۵۰ واحد به صورت حضوری و ۶۰ واحد به صورت تلفنی خدمات دریافت کردند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، از افتتاح ۶ طرح صنعتی آماده افتتاح در استان خبر داد و گفت: یکی از این واحدها، مجتمع فولاد البرز ناب‌آرش است که اشتغال خوبی در استان ایجاد خواهد کرد. 

فغفوری تصریح کرد: ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن می باشد.

کد خبر: ۶۲٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha