۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
اشتغال و تامین آب شرب دغدغه اصلی مردم گرمی است
نماینده مردم گرمی در مجلس:

اشتغال و تامین آب شرب دغدغه اصلی مردم گرمی است

اردبیل- اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از معضلات اساسی که در شهرستان‌های گرمی و مغان با آن مواجه هستیم بحث اشتغال و کمبود آب شرب مناسب است.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از معضلات اساسی که در شهرستان‌های گرمی و مغان با آن مواجه هستیم بحث اشتغال و کمبود آب شرب مناسب است و در حالی که این شهرستان‌ها ظرفیت‌های قابل توجهی دارند اما مردم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به این که پیگیری موضوع و دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه اولویت اساسی است بیان کرد: یکی از اقداماتی که برای تأمین آب شرب سالم و آشامیدنی در دستور کار است احداث تصفیه‌خانه سد تازه‌کند است که در تلاش هستیم تا دو سال آینده این پروژه را به اتمام رسانده و پروژه آبرسانی ۲۲۰ روستا را محقق کنیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغال‌زایی نیز به عنوان یکی از موضوعات مهم در استان ما است که به دلیل مهاجرت‌های قابل توجهی که در طی ده سال گذشته انجام یافته درصدد هستیم برنامه مدونی را در آینده‌ای نزدیک پیاده‌سازی کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال‌زایی به دنبال استفاده از ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری شستا هستیم تا بتوانیم توسعه اشتغال‌زایی را در منطقه رقم زده و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: با ضعف‌ها و کاستی‌های بسیاری در حوزه گردشگری روبه‌رو هستیم که تمام سعی و تلاش ما افتتاح دو موزه باستانی و عشایری برای تقویت‌سازی این حوزه و دستیابی به اهداف توسعه‌ای در این زمینه است که در تلاش هستیم توسعه حوزه گردشگری را با داشتن ظرفیت‌های بالقوه استان محقق کنیم.

کد خبر: ۶۲٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha