۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مهلت پرداخت پرداخت وجه متقاضیان مسکن اقدام ملی تمدید شد؛ تبدیل تمامی محورهای سرچم - اردبیل به بزرگراه
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مهلت پرداخت پرداخت وجه متقاضیان مسکن اقدام ملی تمدید شد؛ تبدیل تمامی محورهای سرچم - اردبیل به بزرگراه

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به این که ۳۰ آذر ماه آخرین فرصت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان بود اما این فرصت را تا ۵ دی ماه تمدید کردیم تا واجدان شرایط که بنا به دلایل مختلف نتوانسته‌اند تاکنون اقدام به واریز وجه کنند فرصتی مناسب به دست آورند.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: توسعه بزرگراه‌های استان یکی از اولویت‌های اساسی برای منطقه است که در این زمینه مطالعات امکان‌سنجی انجام یافته و با پیگیری‌های به عمل آمده اجرای ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه با تخصیص اعتبارات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که احداث ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل با در نظرگیری اعتبارات ملی مبنای کار است بیان کرد: به همین منظور درصدد هستیم با توسعه بزرگراه‌ها و نیز اهمیت شریان‌های ارتباطی مشکلات موجود را برطرف کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

بهره‌برداری از ۱۹۰ کیلومتر بزرگراه در استان محقق شده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به مناقصه ۱۳۰ کیلومتر محور اردبیل - سرچم نیز گفت: بهره‌برداری از ۱۹۰ کیلومتر بزرگراه در استان محقق شده و از سمت سرچم به اردبیل ۴۰ کیلومتر به مناقصه رفته است و با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرای آن هستیم.

حیدری ادامه داد: تمام محور اردبیل - آستارا را به بزرگراه تبدیل می‌کنیم و با انتخاب پیمانکار به دنبال این هستیم که تا سال آینده احداث تونل را به اتمام برسانیم و کل محور اردبیل - آستارا را به بزرگراه تبدیل کنیم که به همین منظور مطالعات و طراحی‌های لازم انجام یافته است.

وی اظهار کرد: در نظر گیری پیمانکاران بومی برای اجرای بزرگراه‌ها و نیز بهره‌گیری از ظرفیت خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌های راهسازی یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و تمام سعی و تلاش ما برای تحقق اهداف مورد نظر انجام یافته است.

امسال ۲۶۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌ها منابع تخصیص یافته است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای احداث بزرگراه در استان اردبیل تأمین اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است که امسال ۲۶۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌ها منابع تخصیص یافته و استان اردبیل که جزو استان‌های فقیر در توسعه بزرگراه بود با شرایط مطلوبی در حال توسعه و گسترش است.

در ادامه حیدری با اشاره به تکمیل پرونده مسکن مهر استان اردبیل نیز گفت: تأکید دولت اجرای پروژه مسکن اقدام ملی برای توسعه استان است که متقاضیان واقعی و واجد شرایط از این شرایط بهره‌من شده و و با توجه به این که در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت پروژه بر عهده راه و شهرسازی است بر همین اساس در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به این که در شهرستان‌های دیگر نیز بنیاد مسکن متولی اجرای این پروژه‌ها است و درصدد هستیم هر چه سریع‌تر در راستای اتمام این پروژه گام برداشته و برای خانه‌دار شدن افراد نیازمند اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

به اندازه کافی شرایط و زیرساخت برای احداث مسکن اقدام ملی فراهم شده است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به این که ۳۰ آذر ماه آخرین فرصت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان بود اما این فرصت را تا ۵ دی ماه تمدید کردیم تا واجدان شرایط که بنا به دلایل مختلف نتوانسته‌اند تاکنون اقدام به واریز وجه کنند فرصتی مناسب به دست آورند.

حیدری بیان کرد: به اندازه کافی شرایط و زیرساخت برای احداث مسکن اقدام ملی فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه باقی نمانده و حتی زمین رایگان در اختیار دستگاه‌ةای دولتی قرار گرفته تا از اجرای این طرح بهره‌مند شوند که به همین منظور ۸۰۰ واحد برای بنیاد شهید، ۴۰۰ واحد برای سپاه، ۳۲۵ واحد برای نیروی انتظامی و ۸۰ واحد برای صدا و سیما در حال اجرا است.

کد خبر: ۶۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha