۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
 پروژه های آب و فاضلاب مازندران نیازمند سرمایه گذاری بالایی است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

پروژه های آب و فاضلاب مازندران نیازمند سرمایه گذاری بالایی است

ساری- رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه پروژه های منابع آب و فاضلاب سرمایه گذاری بالایی را می طلبند، گفت: این پروژه ها با رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی اعتبارات سالانه به جایی نخواهند رسید.

به گزارش بازار، مفید غلامی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت لایحه بودجه در سالن اجتماعات سازمان مدیریت با اشاره به اینکه بودجه استان در سال آینده با رشد مواجه شده و از نظر اعتبارات جزو استان های رده بالا محسوب می شویم، گفت: به رغم افزایش، اما به دلیل عدم فروش نفت شاهد کافی نبودن بودجه هستیم.

وی بر لزوم اتخاذ راهکارهایی برای تامین منابع مالی و تکمیل پروژه ها با مشارکت بخش های غیردولتی تاکید کرد و گفت: باید به دنبال راهکاری باشیم تا نسبت به تامین منابع مالی اقدام کنیم.

غلامی به پروژه های بخش آب و فاضلاب در استان اشاره کرد و گفت: سند پسماند استان در حال نهایی شدن است و در زمینه تامین آب نیز طرح های خوبی تعریف شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مازندران با عنوان اینکه پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب سرمایه گذاری بالایی را می طلبد، گفت: با اعتبارات سالانه لایحه بودجه نمی توان آن را به سرانجام رساند و باید از طریق منابع دیگر نسبت به تکمیل آن اقدام کرد.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره در استان خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش های غیردولتی برای تکمیل این طرح ها شد.

کد خبر: ۶۲٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha