۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
ظرفیت اقتصاد دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در استان بوشهر استفاده شود
استاندار بوشهر:

ظرفیت اقتصاد دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در استان بوشهر استفاده شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به تصویب سند توسعه دانش بنیان استان گفت: ظرفیت اقتصاد دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: اقتصاد دانش‌بنیان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای خواهد داشت و باید تلاش کنیم که در این مسیر حرکت کرده و به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تدوین سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر با همکاری و مشارکت نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت استان بوشهر افزود: سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر اولین سند دانش‌بنیان تصویب شده در کشور است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اشتغال و بیکاری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در استان بوشهر استفاده شود.

وی خواستار استفاده نمایندگان استان بوشهر از ظرفیت سند توسعه دانش بنیان استان در بحث بودجه شد و ادامه داد: سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر باعث تسهیل و تسریع در توسعه استان بوشهر خواهد شد.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احیای بافت تاریخی بوشهر اشاره کرد و گفت: در راستای تسریع در اجرای طرح فاضلاب بافت تاریخی اقدامات لازم صورت گرفته و با افرادی که توان خرید انشعاب ندارند همکاری می‌شود.

کد خبر: ۶۲٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha