۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
ضرورت همراهی تمام بخش‌ها برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

ضرورت همراهی تمام بخش‌ها برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر ضرورت همراهی تمام بخش ها برای حل مشکلات سرمایه گذاران در استان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در هشتمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تأکید بر اینکه همراهی تمام بخش‌ها برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران ضروری است، افزود: هم بخش خصوصی و هم مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پای‌کار باشند

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما حل مشکلات سرمایه‌گذاران است نه تنها ارسال مصوبات به تهران، تصریح کرد: به‌زودی پرونده‌های ویژه این شورا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح خواهد شد تا با مصوبات ملی بتوانیم اقدامات لازم را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام دهیم.

استاندار خراسان شمالی در خصوص مشکلات حوزه معادن استان با بیان اینکه معادن به‌طور خدادادی یک نعمت به شمار می‌رود که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: نبود مطالعه جامع و نداشتن آداب سرمایه از مشکلات این حوزه است اما باید حوزه دولتی، اتاق بازرگانی و سرمایه‌گذاران برای حل مشکلات این حوزه اقدام کنند.

شجاعی اظهار کرد: در حوزه معادن هدف ما باید ایجاد اشتغال و درآمد باشد و ارائه تسهیلات هم باید به همین سمت سوق پیدا کند و از سوی دیگر نیز باید به سراغ بانک‌های تخصصی رفت زیرا فقط این بانک‌ها می‌توانند مشکلات را به‌درستی حل کنند.

استاندار خراسان شمالی حوزه تجارت را به‌عنوان حوزه رقابت تعریف کرد و افزود: نیروی خوب به سمت امکانات بیشتر سوق پیدا می‌کند و این را واحدهای تولیدی باید مدنظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: آداب حرفه‌ای نشان می‌دهد که صنعت و تجارت در صورتی پیشرفت خواهد کرد که دولت آن را رها کند و سازوکار امور را هم به‌درستی بشناسیم.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با حوزه مشکلات پیمانکاران استان نیز افزود: بخش خصوصی با همراهی سازمان مدیریت، حوزه معاونت عمرانی استاندار و مدیران دولتی باید راهکارهای ملی ارائه دهند تا مشکلات این حوزه کمتر شود.

کد خبر: ۶۲٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha