۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
بیت کوین قله های صعود را همچنان فتح خواهد کرد؟

بیت کوین قله های صعود را همچنان فتح خواهد کرد؟

با توجه به صعود ارزش بیت کوین، تحلیلگران براین باورند اگرچه امکان افت آن وجود دارد اما این روند ادامه دار است و به سرعت خاتمه نمی یابد.

بازار؛ گروه بورس: سایت «کوین تلگراف» نوشت: به دنبال بالاترین رکورد قیمت  بیت کوین بیش از ۲۴ هزار  دلار، سوالی مطرح است که  ممکن است ارزش این  دارایی در حال حاضر متوقف شود، اما به گفته مدیر عامل TradingView (یک شبکه اجتماعی برای معامله گران و سرمایه گذاران در بازارهای سهام، فیوچرز و فارکس است(، پیرس کرازبی، آینده همچنان صعودی است.

وی افزود: عملکرد اخیراً ممکن است سهموی به نظر برسد، اما انتظار وقایع منفی کوتاه مدت وجود ندارد. این امر باعث می شود تا قیمت پایه صعودی باشد.

این درحالی است که بیت کوین، رکورد بالاترین قیمت تمام شده خود در سال ۲۰۱۷ یعنی  ۱۹ هزار و ۸۹۲ دلار را شکست. به طوریکه   با رسیدن به قیمت  ۲۰ هزار دلار و وارد شدن به یک  سطح تاریخی، همچنان به  این روند صعود ادامه داده است.

از زمان آخرین موج افزایش ۲۴ هزار دلاری  برای  بزرگترین دارایی رمزنگاری طی چند روز گذشته و پس از کمی عقب نشینی، معاملات خرید وفروش به شکل یکسان انجام  و روند افقی مشاهده شده است. در گذشته، دوره هایی که با  کاهش  ورود میزان بیت کوین  مواجه میشد،  منجر به سرازیر شدن پول به سایر رمزارزها یا آلت کوین ها به بازار  و باعث افزایش قیمت  برای دارایی های دیجیتال غیر از بیت کوین  شده  است.  با این حال کرازبی اما دراین باره هنوز مطمئن نیست.

وی گفت: به آلت کوین ها اعتماد کمتری دارم، به خصوص که چرخش ها  بشکل عمده اتفاق می افتد. به طوریکه " عمده ها "به سهم ارزهای رمزنگاری شده در بازارهای بزرگ اشاره دارد. ما می توانیم انتظار بازگشت الت کوین ها  را در بهار داشته باشیم، اما برای دوستداران با این حال  بیت کوین نسبتاً  جلوتر است.  باید اشاره کرد که MassMutual و MicroStrategy دو نمونه از واحدهای مالی اصلی و عمده بازار روی قطار بیت کوین و سرمایه گذاری روی  مبالغ هنگفت محسوب میشوند.

کد خبر: ۶۲٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha