۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
تصویب ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

تصویب ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی

شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از تصویب ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جزئیات نشست شب گذشته (سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و موارد مربوط به این لایحه خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه کمیسیون انرژی دو مصوبه مربوط به بودجه ۱۴۰۰ داشت، توضیح داد: در مصوبه اول با موافقت اعضای کمیسیون انرژی مقرر شد؛ ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۴، برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شواری اسلامی در توضیح مصوبه دوم کمیسیون متبوعش مطرح کرد: اگرچه در لایحه بودجه، ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بند (ج) تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۴۰۰ -که مربوط به سقف عوارض ماده ۵ قانون برق است- پیش‌بینی شده بود، اما با موافقت نمایندگان این رقم به ۲۶ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد که این کار به توسعه برق روستایی و خرید برق تجدیدپذیر و توسعه فناوری‌های مرتبط با آن کمک می‌کند.

کد خبر: ۶۲٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha