۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
پیگیری مستمر رهبر انقلاب برای ساخت واکسن کرونا
وزیر بهداشت عنوان کرد

پیگیری مستمر رهبر انقلاب برای ساخت واکسن کرونا

نمکی، وزیر بهداشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیگیر موضوع ساخت واکسن کرونا هستند، گفت: دلسوزی و پیگیری‌ مستمر ایشان و رییس‌جمهور، نشان از آن دارد که مردم این سرزمین در اوج تحریم‌های ظالمانه، نباید قدمی از مردم سرزمین‌های دارای منابع فراوان عقب‌تر باشند.

به گزارش بازار، سعید نمکی افزود: این افتخار جمهوری اسلامی ایران است که در ایام کرونا با وجود بسیاری از گرفتاری‌ها، از واکسیناسیون کودکان، مراقبت زنان باردار و سالمندان و بیماران مزمن غافل نشدیم، در این ایام هیچ بیمار کرونایی پشت درب هیچ بیمارستان سرگردان نشد و داروهای درمان کرونا که در جهان گفته شد در درمان اندکی موثر است را تهیه و تولید کردیم و در برهه کنونی هم در مسیر ساخت واکسن کرونا گام برمی‌داریم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری با جدیت پیگیر موضوع ساخت واکسن کرونا هستند، اظهار کرد: دلسوزی و پیگیری‌های مستمر این عزیز بزرگوار و رییس جمهور محترم، نشان از آن دارد که مردم این سرزمین در اوج تحریم‌های ظالمانه، نباید قدمی از مردم سرزمین‌های برخوردار و دارای منابع فراوان و سرشار، عقب‌تر باشند.

وزیر بهداشت، با بیان اینکه این روزها به سختی مشغول مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور هستیم، گفت: داغ جانسوز از دست رفتن همکاران گرانقدرمان در نظام سلامت بر جان ماست. به حرمت قرآن، از خداوند بزرگ می خواهیم که هرچه زودتر این بلا از سر این سرزمین دور شود تا بازهم روزها و ایام بهتری را در نهایت سلامت و تندرستی کنارهم تجربه کنیم.

کد خبر: ۶۲٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha