۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
 بهره برداری از ۴۱ پروژه عمرانی آب و برق در گیلان
در قالب پویش الف- ب ایران انجام شد

بهره برداری از ۴۱ پروژه عمرانی آب و برق در گیلان

رشت- ۴۱ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۷ میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب، فاضلاب و برق در سی و سومین هفته پویش هر هفته الف-ب ایران در گیلان بهره برداری شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، در سی و سومین هفته از پویش هر هفته الف ب ایران؛ «ساخت و سازها» و «ساز و کارها» ، ۴۱ پروژه عمرانی با هزینه یک هزار و هفت میلیارد ریال در حوزه آب، فاضلاب و برق در گیلان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه ها شامل بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۳۸ روستای گیلان با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال و نیز سه پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال است.

طرح آبرسانی به ۳۸ روستای گیلان در شهرستان‌های رشت، رودبار، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، رضوانشهر، شفت، فومن، املش و رودسر با ۶۳ کیلومتر خط انتقال، ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، حفر دو حلقه چاه، احداث هشت باب مخزن و هشت باب ایستگاه پمپاژ به مرحله اجرا درآمده و ۲۱ هزار و  ۸۶۷ نفر از جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

سه پروژه شرکت برق منطقه ای نیز که در آستارا اجرایی شده؛ شامل خط کابلی ۶۳ کیلوولت دو مداره تغذیه کننده پست مسکن مهر، احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر و توسعه فیدرهای ۶۳ کیلوولت پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت این شهرستان هستند.

کد خبر: ۶۲٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha