۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار پروژه راه فرومد – شفیع‌آباد پرداخت‌نشده است
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار پروژه راه فرومد – شفیع‌آباد پرداخت‌نشده است

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه راه فرومد- شفیع‌آباد از سال ۸۸ تاکنون در دست اقدام است، گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت‌نشده است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت پروژه راه فرومد – شفیع‌آباد اظهار داشت: طول کل این پروژه ۱۹ کیلومتر است و از سال ۸۸ به مدت یک سال طی قراردادی به مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عملیات اجرایی این پروژه آغازشده است.

وی بابیان اینکه فاز اول این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر اجرایی شد، افزود: در سال ۹۱ برای تکمیل کل مسیر این پروژه قرارداد دیگری به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با پیمانکار منعقد شد و در قالب این قرارداد عملیات خاکی کل مسیر و لایه زیراساس و یک دهانه آبروی دالی ساخته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به حذف ردیف اعتباری پروژه خاطرنشان کرد: پس‌ازآن این پروژه متوقف شد به‌طوری‌که از سال ۹۳ تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار پرداخت‌نشده است.

عمیدی یادآور شد: در سال گذشته با ابلاغ اعتبار از محل منابع استانی قراردادی برای تکمیل و آسفالت ۱۰ کیلومتر ابتدایی و اجرای بخشی از ابنیه فنی قطعه دوم به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال منعقدشده است که در این مدت پروژه فاقد تخصیص بوده است و با پیگیری‌های انجام‌شده شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ابلاغ‌شده است.

وی بابیان اینکه مراحل تأمین قیر پنج کیلومتر ابتدایی به میزان ۱۷۳ تن باارزش ریالی یک میلیارد تومان، توسط این اداره کل در حال انجام است، ابراز کرد: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه‌وبودجه استان کل مسیر قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر: ۶۲٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha