۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
افزایش اعتبارات شهرک‌های صنعتی در بودجه سال ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

افزایش اعتبارات شهرک‌های صنعتی در بودجه سال ۱۴۰۰

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از موافقت کمیسیون متبوعش با افزایش اعتبارات شهرک های صنعتی در بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در تشریح نشست امروز (دوشنبه یکم دی ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز کمیسیون پیشنهادات نمایندگان درباره اعتبارات حوزه‌های صنایع دفاعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرک‌های صنعتی و... در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ موردبررسی قرار گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنایع دفاعی درباره کشتی سازی، هواپیماسازی و ایجاد زیرساخت‌های الکترونیک و ICT بود، افزود: با موافقت اعضای کمیسیون، اعتبارات شبکه ملی اطلاعات افزایش یافت زیرا این موضوع یکی از نیازهای ضروری کشور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: از آنجا که به دلیل نبود امکاناتی مانند گاز، آب، اینترنت، راه مناسب و... استقبال چندانی از شهرک‌های صنعتی موجود در شهرستان‌ها نشده است، نمایندگان پیشنهاداتی در حوزه تقویت منابع مالی برای بهبود زیرساخت های این حوزه ارائه کردند که با موافقت اعضای کمیسیون روبه رو شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: از آنجا که با بهبود زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش می‌یابد، امیدوارم نمایندگان در صحن علنی با پیشنهادات مربوط به افزایش اعتبارات این حوزه موافقت کنند.

کد خبر: ۶۲٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha