۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
بهره برداری از ۸۹ پروژه ریلی
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بهره برداری از ۸۹ پروژه ریلی

مراسم بهره برداری از ۸۹ پروژه راه آهن کشور به ارزش ۲۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، این طرح‌ها شامل ۷۷ طرح در حوزه خدمات ساختمان و ایستگاهی به ارزش ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۲ طرح در حوزه فنی و زیربنایی به ارزش ۲۲۱ میلیارد تومان است.

در حوزه زیربنایی و فنی نیز ۴ طرح بازسازی و بهسازی خطوط به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل بازسازی خط محور بافق - زرند، بازسازی خط سوم ایستگاه ری، بازسازی خط سوخت و ترن واش ایستگاه تهران و بازسازی خط بلاک زوج ملکی ایستگاه کرج به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان است.

همچنین ۴ طرح احداث و تکمیل خطوط شامل فاز دوم توسعه خطوط راه آهن کرج و هشتگرد، پارکینگ دپوی تعمیر لکوموتیو مانوری ایستگاه آپرین و احداث خط جدید تخلیه و بارگیری راه آهن تپه سفید به ارزش ۳۷ میلیارد تومان نهایی شد.

علائمی کردن ایستگاه ساسان در محور بافق - زرین شهر و سه طرح تطویل خطوط ایستگاهی ایستگاه‌های ساسان، تنگ ۵ زاگرس و احداث خط ایستگاه و دیوار ضامن ایستگاه قارون کردستان نیز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

همچنین در بخش خدمات ساختمان و ایستگاهی نیز ۷۷ طرح به ارزش ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که تامین روشنایی و مانیتورینگ تونل ریلی مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به طول ۹ کیلومتر، اجرای سیستم دفع فاضلاب ایستگاه مشهد، مکانیزه کردن سیستم فروش و کنترل بلیت قطارهای حومه ای، احداث خط و سکوی دوم و سالن انتظار ایستگاه پرند، بازسازی سالن مسافری و محوطه ایستگاه راه آهن فهرج، احداث سکوی جدید راه آهن تهران، توسعه سرویس بهداشتی ایستگاه راه آهن زنجان، توسعه و تطویل ایستگاه‌های راه آهن نقاب و راه اندازی پنل خورشیدی در ایستگاه راه آهن قم از جمله طرح‌های بخش خدمات ساختمانی و ایستگاهی است که به ارزش ۵۶ میلیارد تومان و با دستور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۶۲٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha