۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
خلاقیت، عصاره اقتصاد دیجیتال است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

خلاقیت، عصاره اقتصاد دیجیتال است

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با افتتاح مراکز سراهای نوآوری و فناوری در سراسر کشور شرایط مطلوبی را برای تربیت دانشجویان خلاق فراهم کرده است.

به گزارش بازار، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: سال‌هاست در کشور با چالش اتصال مراکز علمی به نهادهای صنعتی مواجه هستیم و بسیاری می‌گویند مسیر تحقیقات علمی و فعالیت‌های صنعتی متفاوت است.

وی با بیان اینکه خلاقیت، عصاره اقتصاد دیجیتال است گفت: سراهای نوآوری محلی برای تربیت دانشجویان خلاق است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در اقتصاد دیجیتال دولت نقش قانون‌گذار و توانمند سازی دارد. امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی ایجاد شده است که مشاوره‌های لازم برای فعالیت موفق در این اقتصاد به دانشجویان داده می‌شود و باید همچنان از ظرفیت‌های این مجموعه عظیم علمی استفاده شود.

آذری جهرمی افزود: معاونت علمی همواره در افتتاح سراهای نوآوری و فناوری پیشگام بوده و همکاری‌های لازم میان این نهاد و وزارت ارتباطات برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون به مجموعه‌ای تأثیرگذار در اقتصاد دیجیتال تبدیل شده و درواقع این دانشگاه دارای اقتصاد پویا است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هرگونه فعالیت نوآوری در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کند.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای ارتباطات با کیفیت در سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب فراهم شده است و این امکان را به همه دانشجویان می‌دهد که دستاوردهای خود را تنها محدود به منطقه‌ای خاص ندانند و در سراسر کشور از آن استفاده کنند.

آذری جهرمی افزود: اتفاق امروز آغازی برای فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در آینده است.

کد خبر: ۶۲٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha