۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
آب‌شیرین‌کن بوشهر برق‌رسانی شود/ تامین آب روستاها با سیستم الکترودیالیز
استاندار بوشهر:

آب‌شیرین‌کن بوشهر برق‌رسانی شود/ تامین آب روستاها با سیستم الکترودیالیز

بوشهر - استاندار بوشهر از تلاش برای تامین آب شرب پایدار در استان خبر داد و گفت: برق‌رسانی به تاسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر باید با جدیت دنبال و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست شورای تامین آب استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: به منظور تامین آب مورد نیاز استان طرح‌های مهمی همچون تکمیل سدها و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها را در دستور کار داریم.

وی از ساخت آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر، آب‌شیرین‌کن هشت هزار و ۵۰۰ مترمکعبی دشتستان، آب‌شیرین‌کن سیراف - جم به ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب، آب‌شیرین‌کن شیف و آب‌شیرین‌کن نوار ساحلی تنگستان خبر داد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برق‌رسانی به آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر باید با جدیت انجام شود افزود: فاز نخست این پروژه امسال و مابقی آن تا قبل از تابستان سال آینده تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می شود.

گراوند از نصب دستگاه‌های آبشیرین‌کن الکترودیالیز در روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری سه آبشیرین‌کن الکترودیالیز در روستاهای جم و دشتی نصب شده است.

صادق زنده‌بودی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در این نشست از برق‌رسانی به تاسیسات آب‌شیرین‌کن خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح برقرسانی به پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر اختصاص یافته است.

عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح فاز اول آبشیرین‌کن بوشهر در سال جاری اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال آینده نیز فازهای بعدی این تاسیسات افتتاح می شود.

کد خبر: ۶۲٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha