۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
گزارش تفریغ بودجه ۹۸ به حذف احکام مفسده‌آمیز در بودجه آتی کمک می کند
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

گزارش تفریغ بودجه ۹۸ به حذف احکام مفسده‌آمیز در بودجه آتی کمک می کند

خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برخی احکام در بودجه ۹۸ به طور صد در صد اجرا نشده و یا با ایجاد مشکلاتی، پرونده‌های بسیاری را در دیوان محاسبات بوجود آورده و بنابراین تلاش می‌کنیم تا با استفاده از گزارش تفریغ بودجه ۹۸ احکام غیرقابل اجرا و مفسده‌آمیز را در بودجه ۱۴۰۰ اصلاح کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،  با اشاره به ارسال گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ از سوی دیوان محاسبات کشور به مجلس گفت: ما با استفاده از پیشنهادات مطرح شده در گزارش تفریغ بودجه ۹۸، می‌توانیم در زمان بررسی بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون‌های برنامه و تلفیق بودجه از تصویب احکام تکراری جلوگیری کنیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ضمن تقدیر از دیوان محاسبات برای تدوین و ارسال این گزارش یک ماه زودتر از موعد مقرر افزود: متاسفانه برخی احکام در بودجه ۹۸ به طور صد در صد اجرایی نشده و یا با ایجاد مشکلاتی، پرونده‌های بسیاری را در دیوان محاسبات کشور بوجود آورده است.

خدابخشی تاکید کرد: براین اساس نمایندگان مجلس تلاش خواهند کرد تا احکامی که قابلیت اجرا نداشته را در بودجه ۱۴۰۰ حذف و احکامی را هم که مفسده به دنبال دارد، را در بودجه سال آینده اصلاح کنند تا خروجی بهتری داشته باشیم.

کد خبر: ۶۲٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha