۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
 روند قیمت بیت کوین؛ ۲۵ هزار دلار تا قبل از ۲۰۲۱
بازار گزارش می ‌دهد؛

روند قیمت بیت کوین؛ ۲۵ هزار دلار تا قبل از ۲۰۲۱

با رالی صعود بیت کوین که تا کنون شاهد آن بوده ایم؛ حال به نظر می رسد اگر همچنان این سطح حمایتی خود را حفظ کند تا پیش از سال ۲۰۲۱، به ۲۵ هزار دلار هم برسد.

بازار؛ گروه بورس: سایت «کوین تلگراف»  در گزارشی به بررسی تکنیکال قیمت بیت کوین  توسط مایکل ون دو پپه، معامله گر تمام وقت در ارزهای رمزپایه که در بورس سهام آمستردام مستقر است، پرداخته که  در ادامه آمده است:
بنا بر این گزارش، به نظر میرسد اگر این سطح حمایت اصلی  بیت کوین حفظ شود، قیمت این رمزارز می تواند قبل از ۲۰۲۱ به ۲۵ هزار دلار برسد. بیت کوین در حال حاضر در حال کشف قیمت است. اما کاهش در محدوده ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلاری در کوتاه مدت نباید منتفی باشد. این درحالی است که قیمت بیت کوین (BTC) در ماه های گذشته با افزایش چشمگیر روبرو شده است و از ۱۰ هزار دلار به بالاترین قیمت خود یعنی حدود ۲۳ هزار و۷۰۰ دلار رسیده است.  به طوریکه این تجمع ۱۳۵ درصدی فقط در طی چند ماه رخ داده است.

بحث در مورد قیمت بیت کوین، بیشتر حدس و گمان است با این حال، چندین اندیکاتور می تواند برای تجزیه و تحلیل نمودارها و پیش بینی مناطق بالقوه مورد نظر در کشف قیمت مفید باشد. به طوری که در صورت حفظ این سطح احتمالاً این روند قیمتی به ۲۵ هزار و ۸۰۰ دلار میرسد.

 

نمودار روزانه بیت کوین BTC/USD 

 نمودار روزانه بیت کوین، بریک اوت (اصطلاح بریک اوت به زمانی گفته می‌شود که قیمت یک دارایی خط مقاومت یا خط حمایت را بشکند و به سمت دیگر خط برود و آنجا تثبیت شود. بریک‌اوت نشان‌دهنده‌ پتانسیل قیمت برای شروع روند در جهت شکست است) بالای ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار را نشان می دهد. این تجمع منجر به صعود موقتی ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار شده، اما در نهایت به طور خودکار به سطح بحرانی ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار برگشته است.

نمودار همچنین نشان می دهد یک حمایت / مقاومت از سطح ۱۶ هزار دلار وجود دارد که باعث فشار بیشتر به سمت بالا و منجر به بریک اوت می شود. بر اساس بازه زمانی روزانه، پایین ترین سطح حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار بوده است. تا زمانی که بیت کوین بالاتر از آن سطح باقی بماند، روند صعودی دست نخورده و احتمال دارد ادامه دار  باشد.

در عین حال که ابزار توسعه فیبوناچی برای سطح بالایی بالقوه کوتاه مدت این رالی مفید است. اولین سطح فیبوناچی، فیبوناچی گسترشی در تراز ۱.۶۱۸ (یا همان Fibonacci Extension ابزاری است که بیشتر به منظور تعیین اهداف قیمتی استفاده می شود) ۲۲ هزار و ۱۰۰ دلار ی است؛ در حالی که از آن پیشی گرفته است. این بدان معناست که بازار در حال حاضر شاهد فشار عظیم خرید است. از طرفی سطح بعدی ۲۵ هزار و ۸۰۰ دلار است،  در حالی که سطح ۲.۶۱۸ فیبوناچی، که می تواند نشانگر ی برای بالاترین سطح باشد.

چنین تجمعات عمودی برای مدت طولانی پایدار نیستند. بنابراین، اصلاح در برخی موارد رخ می دهد. با این حال، پیش بینی زمان وقوع این اتفاق می تواند زمانی باشد که احتمالا بیت کوین به ۳۰  هزار دلار برسد و سپس شاهد اصلاح ۳۰ درصدی باشد. در عین حال که قیمت کل بازار رمزارزها همچنان صعود می کند و این مساله در نمودار ۲ مشخص است.

نمودار یک هفته ای بازار رمزارزها

کل سرمایه بازار رمزارزها در ماه های گذشته صعودی گسترده را نشان می دهد، که عمدتا توسط بیت کوین به بالاترین سطح جدید خود رسیده است.

اولین سطح حدود ۵۵۰ میلیارد دلار است که می تواند به عنوان حمایت برای اصلاح قیمت باشد. در صورت عدم موفقیت، سطح بعدی ۴۳۵ تا ۴۴۵ میلیارد دلار و ۳۸۰ میلیارد دلار است. اما از طرفی سوالی که مطرح است ، سرانجام آیا بالاخره آلت کوین ها شروع به کار می کنند؟

نموداریک هفته ای تسلط بیت کوین

از لحاظ تاریخی، تسلط بیت کوین در ماه دسامبر از بین می رود، پس از آن روند برای آلت کوین ها (تمامی ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین) شروع می شود. برای داشتن چنین سه ماهه قدرتمندی برای آلت کوین ها، بیت کوین باید اصلاح و تثبیت شود، زیرا این بهترین طبیعت برای آلت کوین است. بنابراین، همانطور که تاریخ به ما نشان می دهد، سه ماهه بعدی می تواند یک سه ماهه قابل توجه برای آلت کوین هاباشد.

چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین

نمودار یک هفته ای BTC / USDT

نمودار هفتگی بیت کوین یک روند عمودی عظیم در ماه های گذشته را نشان می دهد، که غالباً درست مثل سه سال پیش با اصلاح قوی به پایان می رسد. همانطور که قبلاً بیان شد، هیچ کس نمی داند که این عقب گرد بزرگ چه زمانی رخ خواهد داد. پیش از شروع اصلاح، بیت کوین ممکن است تا ۳۰ هزار دلار هم برسد. با این حال، همانطور که نمودار نشان می دهد، سطح اولیه برای رسیدن به  این اصلاح قیمتی حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار است.

تا زمانی که این سطح حفظ شود، احتمالاً بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه صعود خود را ادامه می دهند به طوریکه که کل بازار رمزنگاری دقیقاً مانند بیت کوین در کشف قیمت قرار دارد.  گفتنی است نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات کوین تلگراف نیست. در عین حال که هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است. از این رو بایسته است تا هنگام تصمیم گیری، تحقیقات خود را انجام دهید.

کد خبر: ۶۱٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha