۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
ادامه بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

ادامه بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق

سرکرده، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: تا ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی افزود: امروز بارش در استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی و البرز استان‌هایی مثل لرستان چهارمحال بختیاری اصفهان همدان پیش بینی می‌شود. در استان قم و در نواحی جنوبی‌تر یعنی استان کهکیلویه و بویراحمد هم بارش خواهیم داشت.

وی گفت: در ارتفاعات و دامنه‌های مرتفع البرز واقع در استان‌های قزوین، تهران و شمال سمنان امروز بارش پراکنده رخ می‌دهد. در نواحی شرقی کشور شمال شرق در استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی هم امروز بارش انتظار داریم. سرکرده افزود: در استان‌های کرمان و یزد و برای فردا در استان هرمزگان هم بایستی منتظر بارش باشیم. بارش در حاشیه زاگرس و البرز تا ظهر امروز ادامه دارد و بعداز ظهر از شدت و مقدار بارش‌ها در این نواحی کم می‌شود.

وی گفت: این بارش‌ها فقط به نواحی شرقی کشور خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و نواحی جنوبی کشور یعنی استان‌های کرمان و یزد محدود می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: آب‌های جنوبی کشور مواج پیش بینی می‌شود و دمای امروز تهران در گرمترین ساعات به ۸ درجه و حداقل دمای پایتخت به صفر درجه می‌رسد. اما از دوشنبه تا چهارشنبه جو آرامی را در بیشتر نقاط کشور خواهیم داشت. در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مثل تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

وی گفت: از چهارشنبه باید منتظر سامانه بارشی جدید باشیم. این سامانه برف و باران به همراه خواهد داشت و آخر هفته اکثر استان‌های کشور درگیر برف و باران خواهند شد.

کد خبر: ۶۱٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha