۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید در زنجان پرداخت می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید در زنجان پرداخت می‌شود

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید به چهار طرح گردشگری در سطح استان پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جهش تولید به چهار طرح گردشگری در سطح استان زنجان پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: چهار طرح گردشگری در سطح استان شامل دو مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری ملل و پاسارگاد در شهرستان ابهر، مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری الماس غرب در شهرستان زنجان و مجتمع گردشگری اشراق در شهرستان زنجان امسال به‌عنوان پروژه‌های جهش تولید گردشگری استان مصوب شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: این چهار پروژه در مجموع با حجم سرمایه‌گذاری ۲۲۰میلیارد ریال درحال اجرا بوده و امیدواریم تا خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند و با اجرا و فعالیت این تعداد پروژه برای ۱۲۰ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال می­ شود.

ارجمند درباره حمایت‌های قانونی معاونت سرمایه‌گذاری از پروژه‌های گردشگری گفت: تخفیف‌های مالیاتی، تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمان، تخفیف‌های هزینه‌های آب، برق و سوخت، معافیت و تخفیف عوارض کاربری زمین، معافیت‌های گمرکی بخشی از حمایت‌های معاونت سرمایه‌گذاری این وزارتخانه از سرمایه‌گذاران است.

آموزش صنایع دستی به سربازان وظیفه زنجانی
وی با بیان اینکه سربازان وظیفه تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با هدف ورود به بازار کار آموزش‌های صنایع دستی فرا می گیرند، گفت: طرح سرباز مهارت با محوریت کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری نیروهای مسلح و معاونت صنایع دستی در استان زنجان اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگیف گردشگری و صنایع دستی زنجان ابراز داشت: ارائه آموزش‌های صنایع دستی به کادر وظیفه، گامی موثر است و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

ارجمند گفت: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند.

وی  یادآور شد: ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان با هدف تقویت مهارت بین جوانان و همچنین کمک به تامین اشتغال این قشر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: جامعه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق دهیم که در این صورت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهیم بود.

کد خبر: ۶۱٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha