۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
مجوز راه‌اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر اخذ شد/تحقق ۵۰۰۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری در همدان
استاندار همدان:

مجوز راه‌اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر اخذ شد/تحقق ۵۰۰۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری در همدان

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح خواهد شد، گفت: مجوز راه‌اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار و در آن به بررسی آخرین وضعیت بودجه استان پرداخته شد، گفت: از تمامی عواملی که باعث شدند استان همدان رتبه نخست پژوهش و فناوری را در کشور کسب کند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۸هزار دانشجو، ۱۴ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و بیش از یک هزار و ۸۵۰ استاد تمام وقت در استان همدان مشغول تدریس و تحقیق و پژوهش هستند، گفت: این داشته ها ظرفیت علنی بسیار بزرگی در استان همدان هستند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه مجوزهای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اختصاصی شهرستان ملایر اخذ شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد، افزود: پتروشیمی هگمتانه نیز به صورت رسمی به زودی افتتاح خواهد شد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه گام اثر بخشی در سال آینده در زمینه بودجه خواهیم داشت، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان و فرمانداران، تلاش‌های قابل توجهی در راستای افزایش اعتبارات به لایحه بودجه انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات هزینه‌ای استان همدان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۶ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: تا کنون بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده در سند سه ساله توسعه استان همدان محقق شده است.

استاندار همدان با یادآوری اینکه در چند ماهه اول سال بیش از پنج هزار میلیاردتومان در استان همدان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است از همکاری و همراهی خوب مردم استان همدان و دست‌اندرکاران و کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی استان که با یک حرکت جمعی و اجرای طرح محدودیت‌ها، شرایط خطر آفرین شیوع کرونا را کنترل کردند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۶۱٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha