۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات آب شرب شهری در بودجه ۱۴۰۰
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد

افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات آب شرب شهری در بودجه ۱۴۰۰

علی پور خنکداری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش مسئولان وزارت نیرو در نشست امروز این کمیسیون، اعتبارات حوزه آب شرب شهری و روستایی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در قیاس با سال ۹۹ به تفکیک ۲۳ درصد و ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کمال علی پور خنکداری، در تشریح نشست امروز این کمیسیون عمران، گفت: در نشست امروز با حضور معاونان وزارت نیرو، اعتبارات این وزارتخانه در حوزه توسعه آب شرب و فاضلاب شهری و روستایی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰  مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان مربوطه گزارش هایی را درباره میزان افزایش اعتبارات اعلام کردند. در این نشست همچنین برخی پیشنهادات درباره تقویت بودجه وزارتخانه در این حوزه مطرح  و مقرر شد که برخی از این موارد در هفته آینده به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبارات حوزه آب شرب شهری و روستایی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در قیاس با سال ۹۹ به تفکیک ۲۳ درصد و ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

علی پور خنکداری افزود: در نشست امروز پیشنهاد شد که از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اعتباراتی برای اجرای برخی از پروژه های مهم در حوزه آب شرب شهری و روستایی در نظر گرفته شود.

وی گفت: همچنین در این نشست پیشنهاد شد که همانند بودجه سال ۹۹، به ازای هر متر مکعب ۲۰ تومان از مشترکان دریافت شود تا از محل این درآمدها برای بهداشت آب و نوسازی شبکه های فرسوده آب شهری و روستایی استفاده شود.

کد خبر: ۶۱٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha