۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
بهره برداری از ۲ شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس جاده‌ای
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بهره برداری از ۲ شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس جاده‌ای

همزمان با روز حمل و نقل و با حضور وزیر راه، بهره برداری از دو شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند جاده‌ای کالا در کشور برگزار شد.

به گزارش بازار، در مراسم روز حمل و نقل که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، بهره برداری از این دو شرکت با هدف افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا، استفاده از ظرفیت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی فرایند حمل کالا برگزار شد.

بهره برداری از مرکز مدیریت و کنترل هوشمند ناوگان جاده ای، الزام به پرداخت الکترونیک کرایه راننده به محض رسیدن کالا به مقصد، افزایش میزان عملکرد و بهره وری ناوگان به کار گرفته شده توسط شرکت، کاهش واسطه گری و دلالی در حمل و نقل کالا، سهولت دسترسی رانندگان به صاحبان کالا از طریق این شرکت‌ها، وسعت عمل بیشتر در فعالیت شرکت‌های حمل و نقل هوشمند نسبت به شرکت‌های موجود و همچنین تقویت فعالیت لجستیک در حمل و نقل از مزایای تشکیل این شرکت‌هاست.

همه شرکت‌های حمل و نقل با پروانه فعالیت حمل و نقل سراسری می‌توانند از طریق اخذ مجوز توامان بازارگاه الکترونیکی حمل بار و یا از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بازارگاه الکترونیکی حمل بار و احراز شرایط دستورالعمل یادشده، مجوز فعالیت حمل و نقل هوشمند را دریافت کنند.

کد خبر: ۶۱٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha