۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی
قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مطرح کرد

همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

دین پرست، قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور روند اجرایی مصوبات این ستاد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همگرایی و همسویی بسیار خوبی میان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مصوبات و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، بابک دین‌پرست در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید مصوب مجلس شورای اسلامی، به صراحت مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را نافذ و اجرایی معرفی دانسته و نادیده گرفتن این ماده قانونی توسط بانک‌ها یا دستگاه‌های ذیربط تخلف محسوب می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مهمترین و بالاترین مرجع قانونی برای رسیدگی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی در سطح کشور می باشد که کارگروه‌های استانی این ستاد در استان‌ها به ریاست استاندار تشکیل می‌شود.

رویکرد تعاملی را در ستاد تسهیل دنبال می‌کنیم
قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، همچنین افزود: رویکرد تعاملی را در ستاد تسهیل دنبال می‌کنیم و در طول ۶ جلسه گذشته نیز با تکیه بر همین رویکرد تعاملی مصوبه بلا اقدامی نداشته‌ایم و اکثر مصوبات اجرایی شده‌اند.

دین‌پرست همچنین با اشاره به جلسه امروز ستاد بیان کرد: به هر یک از استان ها فرصت داده ایم که سه واحد تولیدی مشکل‌دار خود را که در کارگروه استانی مشکلات آن‌ها حل نشده است، برای پیگیری و اتخاذ تصمیمات لازم به ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید معرفی کنند که امروز نوبت استان مازندران بوده است و در دو جلسه قبلی نیز مشکلات واحدهای استان لرستان بررسی شد.

وی همچنین تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از احیای واحدهای تولیدی و معادن راکد، رسیدگی به واحدهای تحت تملک و واحدهای بحرانی ارائه شد.

کد خبر: ۶۱٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha