۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
توپ مهار گرانی‌ها در زمین مجلس نیست| انتقاد از فشار سنگین دولت بر مردم برای مذاکره
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس در گفتگو با بازار؛

توپ مهار گرانی‌ها در زمین مجلس نیست| انتقاد از فشار سنگین دولت بر مردم برای مذاکره

حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد بنده نیرو و نهاد در دولت برای مهار گرانی ها کم نیست لذا توپ مهارگرانی پیرو عدم تشکیل وزارت بازرگانی در زمین مجلس نخواهد افتاد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور پیرو عدم موافقت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی و امتداد برخی گرانی‌ها پیرامون این موضوع گفت:توپ این مسئله در زمین مجلس نخواهد افتاد.

وی افزود: مردم ناکارآمدی دولت را در موضوع گرانی ها مشاهده می کنند چرا که دولت تمام نگاه خود را به خارج از کشور دوخته است در حالی که سوء مدیریت‌ها کشور را به این وضع و روز کشانده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد مشکلات فعلی مرتبط با تحریم ها است، تصریح کرد: ۷۰ درصد مشکلات مربوط به موضوعات داخلی و ناکارآمدی دولت در رفع آن هاست لذا وقتی ما مدیری ناکارآمد و نالایق را برای دستگاهی انتخاب می‌کنیم ،طبیعی است که با این مشکلات مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ما بهترین معادن را در دنیا داریم اما نتوانستیم از این ظرفیت به عنوان یک بخش درآمدزا - به جای نفت - در بودجه استفاده کنیم.

این نماینده مجلس گفت: به اعتقاد بنده نیرو و نهاد در دولت برای مهار گرانی ها کم نیست و اما دولت سعی می کند پیرو فشار سنگین روی مردم  این مفهوم را ایجاد کند که ما راهی جز مذاکره نداریم و مذاکره جدید هم یعنی تسلیم شدن در برابر آمریکا.

کد خبر: ۶۱٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha