۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
 تیم‌های بازرسی در زنجان ۳ برابر شده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

تیم‌های بازرسی در زنجان ۳ برابر شده است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه بازرسی از بازار استان زنجان افزایش یافته است، گفت: ۱۱۰ نفر در بازرسی از بازار فعالیت دارند و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعداد تیم‌های بازرسی در استان سه برابر شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه، آجیل و خشکبار از سوی شهروندان زنجانی طرح نظارتی ویژه شب یلدا اجرا می شود، گفت: این طرح با همکاری اتاق اصناف و بازرسین سازمان صنعت و معدن اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۳ آذرماه شروع‌شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد و با هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور  به جد برخورد می‌ شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه در این  شرایط کرونایی  مردم نباید دغدغه گرانی داشته باشند، گفت:  همه فروشگاه‌های میوه، آجیل مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه رسیدگی می شود. 

فغفوری با بیان اینکه بازرسی از بازار استان زنجان افزایش یافته است، گفت: ۱۱۰ نفر در بازرسی از بازار فعالیت دارند و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعداد تیم‌های بازرسی در استان سه برابر شده است.

وی  با بیان اینکه دریافت و رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴، ستادهای خبری و برخورد با احتکار و قاچاق کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با جدیت رسیدگی می‌شود، ابراز داشت: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام می دهد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن  وتجارت زنجان، گفت: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است.

فغفوری افزود: دربازرسی از اصناف کارشناسان بهداشت هم حضور دارند. 

کد خبر: ۶۱٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha