۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
۱۳۰۰ نفر در استان سمنان به وضعیت یارانه معیشتی اعتراض کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۱۳۰۰ نفر در استان سمنان به وضعیت یارانه معیشتی اعتراض کردند

سمنان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: یک هزار و ۳۶۶ نفر در سطح استان نسبت به یارانه معیشتی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل غنیان در نشست خبری مشترک مدیران کل دستگاه های اجرایی با موضوع مصوبات ستاد انتخابات استان سمنان، نمایشگاه کتاب و همچنین سهمیه سوخت در سطح استان ضمن بیان اینکه یک‌هزار و ۳۶۶ نفر برای یارانه معیشتی در استان اعتراض کردند، تاکید کرد: در کل کشور ۱۰۲ هزار نفر به عدم دریافت یارانه معاش اعتراض کردند.

وی افزود: ۷۴۹ نفر از معترضان استان سمنان به یارانه معیشتی، به صورت حضوری و ۶۱۷ نفر از طریق تلفنی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان سمنان موضوع شکایت خود را بیان کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه گیرندگان تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال، مشمول دریافت یارانه معیشتی نمی‌شوند، ابراز کرد: کارفرمایانی که دست کم سه کارگر دارند نیز از این قاعده مستثنی نمی‌شوند.

غنیان گفت: خانواده‌هایی که سالانه سه سفر خارجی غیر زیارتی دارند، دارندگان دو واحد ملکی هم‌زمان، دارا بودن یک واحد مسکونی و خودرو هم‌زمان، ارزش ملکی و خودرو سواری بالا شامل دریافت‌کنندگان کمک معیشتی نیستند.

وی افزود: کسانی که کمک معیشت دریافت نکرده‌اند از طریق کد دستوری یا سامانه تا ۲۰ آذر فرصت دارند درخواست خود را ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین بیان کرد: کسانی وارد سامانه نشدند به معنای این است که این کمک معیشت را نمی‌خواهند و دیگر مهلت اعتراض نخواهند داشت.

کد خبر: ۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha