۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تمام فعالیت‌های عمرانی بنیاد برکت با هماهنگی دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود
مدیرعامل بنیاد برکت:

تمام فعالیت‌های عمرانی بنیاد برکت با هماهنگی دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود

مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تمام فعالیت های بنیاد برکت در حوزه های مختلف از ساخت مدرسه تا ساخت واکسن کرونا با هماهنگی دستگاه های دولتی انجام می شود.

به گزارش بازار، سید امیرحسین مدنی گفت: فعالیت‌های گسترده عمرانی بنیاد برکت، فقط ۲۰ درصد از فعالیت‌های این بنیاد را از لحاظ سرمایه و منابع انسانی تشکیل می‌دهد و بقیه فعالیت‌های آن در حوزه‌های توانمندسازی و اقتصادی بویژه حوزه اشتغال زایی صرف می‌شود.

او گفت:مجموعه بنیاد برکت با توجه به نیازهای دولت‌ها در کنار دولت‌ها و استاندارها بوده و درجاهایی که مشکلی وجود داشته است ورود کرده است.

مدنی گفت: رهبر معظم انقلاب دستور ساخت هزار مدرسه را داده بودند که این بنیاد برای ساخت هزارو ۹۵۰ مدرسه قرارداد بست وهزارو ۴۵۰ مدرسه را تحویل داده و ۱۵۰ مدرسه را هم در روزهای آینده افتتاح خواهیم کرد.

او گفت: بنیاد برکت توقعات دولت‌ها را در سایر حوزه‌ها هم تامین کرده است و همه فعالیت‌های عمرانی بنیاد با هماهنگی دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود، مثلا در حوزه مدرسه سازی با سازمان نوسازی مدارس، در حوزه آبرسانی شرب و روستایی با وزارت نیرو و آبفا، در حوزه راه با وزارت راه وشهرسازی و... هماهنگ است.

مدنی گفت: در حوزه مبارزه با کرونا ستاد فرمانی حضرت امام خمینی (ره) ورود بسیار جدی داشته است و در حوزه ماسک بزرگترین کارخانه ماسک را راه اندازی کرد در حوزه دارویی هم هر دارویی که در جهان اعلام می‌شد که در بهبود بیماران کرونایی تاثیر دارد این بنیاد ورود پیدا کرده و آن را تهیه و تحویل وزارت بهداشت می‌دهد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت در تامین تجهیزات پزشکی و ساخت واکسن کرونا هم فعالیت می‌کنند که ساخت واکسن کرونا را از چندین کانال پیگیری می‌کند که یکی از کانال‌ها مجوز کمیته اخلاق را گرفته و از هفته اول دی ماه تست انسانی آن شروع می‌شود.

کد خبر: ۶۰٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha