۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
پروانه صنعتی برای شهرک های صنعتی ۸ گانه صادر می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

پروانه صنعتی برای شهرک های صنعتی ۸ گانه صادر می شود

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت پروانه های صنفی شهرک های صنعتی غیردولتی استان تهران از مساعدت محیط زیست جهت صدور پروانه صنعتی برای شهرک های صنعتی هشت گانه غیردولتی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به فعالیت شهرک های صنعتی غیردولتی اظهار داشت: ۸ شهرک صنعتی غیردولتی در چهار شهرستان رباط کریم، بهارستان، ملارد و شهرستان قدس در استان تهران فعال هستند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به پروانه این واحدها افزود: در مورد تعیین تکلیف پروانه چنین شهرک هایی در سال ۸۹ مصوبه ای ابلاغ شد و اصلاحیه آن در سال ۹۶ نیز مورد تاکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: مضمون مصوبه این بوده که تمامی واحدهایی که دارای پروانه صنفی هستند و با مشکلاتی در زمینه دریافت تسهیلات و غیره مواجه می شوند در صورت تایید صنعت معدن و با استعلام از محیط زیست پروانه صنعتی برای این واحدها صادر شود.

عسگری همچنین گفت: در این جلسه با مساعدت محیط زیست استان تهران مقرر شد که برای شهرک های ۸ گانه صنعتی غیردولتی استان پروانه صنعتی صادر شود.

کد خبر: ۶۰٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha