۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
بررسی بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

بررسی بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه ۱۴۰۰

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۳آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون صنایع برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بود که براساس رای نمایندگان آقایان دهنوی، طاهری و طهماسبی برای این منظور انتخاب شدند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین دستورکار کمیسیون صنایع و معادن بررسی بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، افزود: براساس توضیحات ارائه شده، در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های مذکور ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در نشست امروز مرکز پژوهش‌های مجلس، شهرک صنعتی و اتاق بازرگانی نیز پیشنهادات خود را برای بهبود بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی مطرح کردند، اضافه کرد: نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های مذکور پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، کارشناسی و ارزیابی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بارور شدن بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: از آنجایی که معادن پتانسیل مناسبی برای ارز آوری دارند و می توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند، بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

کد خبر: ۶۰٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha