۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
اهداف دولت و مجلس درباره شکل گیری بودجه قابل دفاع یکسان است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اهداف دولت و مجلس درباره شکل گیری بودجه قابل دفاع یکسان است

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اهداف دولت و مجلس درباره شکل گیری بودجه قابل دفاع که موجبات بهبود وضعیت کشور و کاهش آلام مردم را فراهم سازد، یکسان است.

به گزارش بازار، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه ارائه گزارش به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه، گزارشی از بودجه به کمیسیون ارائه شد و تلاش کردیم در خصوص منابع، مصارف و سیاست‌های لایحه بودجه به کمیسیون، گزارشی کامل ارائه دهیم.

وی گفت: در این جلسه، روی چند موضوع که مربوط به واقع بینانه دیده شدن منابع بودجه بود، بحث و بررسی شد و عمده مباحث راجع به میزان فروش نفت بود که کمیسیون خواستار ارائه عددی قابل قبول در این خصوص است، همچنین درخصوص مالیات ها، نظر کمیسیون مبنی بر این است که با توجه به ظرفیت ها، ۲۹ درصد رشد دیده شده، می‌تواند افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: همچنین در این جلسه تاکید شد فروش سهام و اموال دولتی هم می‌تواند بیشتر باشد و همه اعضا نظرات مشفقانه خود برای شکل گیری یک بودجه قابل دفاع را ارائه کردند.

نوبخت گفت: بدون شک لایحه‌ای که تقدیم مجلس شده است، بدون نقص نیست و نیاز به اصلاح و کمال دارد و از همه نظرات در این خصوص استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با اطلاع یافتن کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اصلاحات مورد نظر مجلس قابل انجام است و این گزارش زمینه را برای بررسی و ایجاد تغییرات در صحن علنی مجلس هموار می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: بین دولت و مجلس به عنوان خدمت گزاران مردم، همکاری وجود دارد تا بودجه مناسبی برای کشور شکل گیرد.

کد خبر: ۶۰٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha