۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
صادرات کالا در زنجان رو به رشد است/ بهره برداری طرح توسعه شرکت ایریکو
استاندار زنجان:

صادرات کالا در زنجان رو به رشد است/ بهره برداری طرح توسعه شرکت ایریکو

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه میزان صادرات استان زنجان طی هشت ماه امسال افزایش یافته است، گفت: طی فروردین ماه صادرات کالا ۷۸ درصد کاهش داشت ولی بعد از آن رو به رشد است. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل در استان زنجان توفیقات خوبی داشته است، گفت: کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی و افتتاح آنها، به چرخه بازگرداندن واحدهای تعطیل و حل مشکل واحدهای در حال فعالیت از عمده محورها و اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است. 

وی برلزوم تقویت بازدید مجدد از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد و یادآور شد: وضعیت فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی به مردم بیان شود. 

استاندار زنجان، گفت: خوشبختانه طی سالجاری با عملکرد خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است. 

حقیقی تاکید کرد: باید زمین‌هایی که در شهرک‌های صنعتی استان در اختیار بانک در آمده تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه میزان صادرات استان زنجان طی هشت ماه امسال افزایش یافته است، ابراز داشت: طی فروردین ماه صادرات کالا ۷۸ درصد کاهش داشت ولی بعد از آن رو به رشد است. 

استاندار زنجان، گفت: با تدابیری که صوت گرفته تا پایان سال هدف  گذاری۱۰۰ درصدی صادرات استان محقق خواهد شد و این برای استان بسیار خوب است. 

حقیقی از افتتاح یک پرورژه بسیار مهم در استان زنجان خبر داد و گفت: طی هفته آینده توسط رئیس جمهور این پروژه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود. 

وی گفت: همچنین در هفته جاری طرح توسعه شرکت ایریکو در تکمیل تولیدات به بهره برداری می‌رسد که که ۷۰ درصد نیاز کشور به الکترود گرافیکی را رفع می‌کند.

استاندار زنجان، ابراز داشت: مشکلات شرکت نخ تایر نیز تا حدودی حل شده و توانسته ۳۰ درصد از پارچه تایر مورد نیاز کشور را تامین کند.

کد خبر: ۶۰٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha