۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
۱۶ نقطه پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان همدان شناسایی شد
سرپرست معاونت راهداری استان همدان:

۱۶ نقطه پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان همدان شناسایی شد

همدان - سرپرست معاونت راهداری استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۱۶ نقطه پر تصادف شناسایی و ۱۰ نقطه اصلاح شده است؛ بیان کرد: اصلاح شش نقطه پر تصادف استان همدان نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مسعود رستمی ظهر شنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان اینکه یک حمل و نقل خوب به شبکه راه‌ها و ارتباطات مناسب نیاز دارد، اظهار کرد: نگهداری و بروز رسانی شبکه راه‌ها بر عهده معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه ایمنی راه‌های استان همدان تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ مورد نصب، تعمیر و نگهداری تابلو و علائم انجام شده است، ادامه داد: همچنین در سال‌جاری ۵۸۰ کیلومتر خط کشی راه‌ها ها انجام شده است.

سرپرست معاونت راهداری استان همدان با اشاره به اینکه ۱۱۹ کیلومتر سیستم روستایی و ۷۸۰ دستگاه چراغ چشمک زن در استان همدان وجود دارد که باید همیشه از آنها نگهداری شود؛ افزود: در استان همدان ۵۱ مورد اصلاح پیچ انجام شده و در پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه استان همدان باید از نظر اهمیت مسیر و ترافیک، پیچ‌ها و تقاطع‌ها اصلاح شوند.

وی در ادامه به نقاط پر تصادف جاده‌ها در استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه در استان همدان ۱۶ نقطه پر تصادف شناسایی و ۱۰ نقطه اصلاح شده است؛ بیان کرد: اصلاح شش نقطه پر تصادف استان همدان در حال انجام است.

رستمی با اشاره به اینکه با اصلاح شیب شیروانی در راه‌ها درصد بسیار زیادی از خسارات مالی و جانی تقلیل پیدا می‌کند بیان کرد: در استان همدان اصلاح شیب شیروانی به میزان ۲۱۰ کیلومتر انجام شده و ۹۱ هزار و ۴۰۰ متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است.

وی در ادامه به نقاط پرتگاهی به خصوص در گردنه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه در این نقاط راننده به هر دلیلی که از مسیر منحرف شود، دچار صدمات زیادی خواهد شد، اضافه کرد: نقاط پرتگاهی را با حفاظ بازدارنده خاکی اصلاح کردیم.

سرپرست معاونت راهداری استان همدان تعداد نقاط پرتگاهی را ۶۲۱ مورد دانست و ادامه داد: ۱۵۴ متر حفاط برای پل‌ها نصب شده است.

وی در ادامه به اشاره به اینکه پنج دستگاه زیر گذر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست ساخت است؛ بیان کرد: ۱۲۱ ددستگاه پل احداث و تعریض شده و سه هزار و ۳۰ متر نیوجرسی نصب و تعویض شده است.

رستمی با اشاره به نصب سه هزار و ۱۶۱ شاخه گاردریل افزود: روسازی و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۸ کیلومتر انجام شده و از این میزان ۱۱ کیلومتر به آسفالت تبدیل شده و بقیه مسیر با بهتر شدن هوا انجام خواهد شد.

کد خبر: ۶۰٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha