۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان همدان آغاز شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان همدان آغاز شد

همدان - جودکی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی استان همدان از امروز در همدان آغاز شد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزی رات حکومتی استان همدان از امروز ۲۲ آذرماه آغاز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: این طرح در آستانه شب یلدا و با همکاری سای ر دستگاه‌ها و روزانه با مشارکت هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

داریوش جودکی گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل و میوه طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان همدان اجرا و به پرونده‌های مطروحه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود .

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری مراجع نظارتی از امروز ۲۲ آذر شروع و تا یکم دی‌ماه ادامه دارد به‌طوری‌که در این طرح تمام  فروشگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار، خشکبار و قنادی مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه و خارج از نوبت به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

جودکی همچنین از جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی ۳۰ هزار لیتر نفت سفید به ارزش یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را با خودرو کامیون از استان‌های غربی به مقصد قم حمل می‌کرد که به ظن قاچاق دستگیر شد.

وی بیان کرد: پس از اجرای تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان، فرد خاطی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: با تلاش اجرای احکام گلوگاه، جریمه صادره وصول و به‌حساب خزانه دولت واریز شد.

کد خبر: ۶۰٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha