۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
لایحه بودجه نیازمند اصلاح ساختاری است
عضو هیئت رئیسه مجلس:

لایحه بودجه نیازمند اصلاح ساختاری است

ساری- کریمی فیروزجایی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه دولت نیازمند اصلاح ساختاری است هرچند شاهد تغییرات جدی در این لایحه هستیم.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ با عنوان اینکه لایحه بودجه دارای مسائل و اشکالی است، اظهار داشت: این لایحه نیازمند اصلاح ساختاری است و باید به آن توجه شود.

وی با عنوان اینکه استانداردهایی در بودجه ریزی وجود دارد و یکی از شاخص هایی که در ارزیابی کشورها مورد توجه قرار می گیرد، توجه و بودجه ریزی در حوزه پژوهش است.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: مجلس در بررسی طرح ها و لوایح نگاه پژوهش محورانه ای دارد و سازوکاری را در پیش گرفته تا بتوانیم از توان دانشگاه ها بهره گیری کینم.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: برای اینکه مازندران توسعه یابد باید سهم استان را از بودجه افزایش دهیم و باید با کمک نخبگان و دانشگاهیان بتوانیم به این هدف دست یابیم.

وی با اظهار اینکه دستگاه ها قوانینی برای دستگاه ها تکلیف کرده است، یادآور شد: مجلس در قالب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، تلاش دارد از این فرصت برای حل مشکلات اشتغال کشور حل کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ارایه معافیت ها، بخشش ها و فرصت هایی برای سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان اشاره و اضافه کرد: مازندران به دلیل آنکه از صنعت پایه و مادر محروم مانده است می تواند در قالب قانون، موتور محرکه توسعه استان را پویا و بخشی از عقب ماندگی استان را در حوزه صنعت و فناوری جبران کند. 

کد خبر: ۶۰٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      قیمت ارز 4200 تومانی شش برابر افزایش پیدا میکنه در حالی که یارانه دو برابر