۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
پیش‌بینی ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شیروان
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

پیش‌بینی ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شیروان

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: حدود ١٩ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شهرستان شیروان در این سفر پیش‌بینی‌شده که باید بر اساس اولویت، اجرایی شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در شورای اداری شیروان که بامحوریت بررسی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و مشکلات مردمی برگزار شد، تأکید کرد: تا دهه فجر کلیه پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای ٩٠ درصد جمع‌بندی شده تا با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی در ادامه پس از استماع مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شهرستان شیروان گفت: هفته آینده جلسه ویژه‌ای در مرکز استان برای شهرستان شیروان برای درخواست‌های ملزم به برگزاری کمیسیون‌های مختلف در حوزه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و... برگزار خواهد شد.

تخصیص آب به واحدهای تولیدی و صنعتی ازجمله موارد طرح‌شده از سوی نمایندگان بخش اقتصادی در این نشست بود که استاندار خراسان شمالی در این خصوص گفت: اگر سرمایه‌گذار از آب تخصیص‌یافته در زمان تعیین‌شده استفاده کند در غیر این صورت شرکت آب منطقه‌ای می‌تواند این تخصیص را قطع کند.

پروژه‌های حوزه کشاورزی از دیگر مباحث این نشست بود که شجاعی در خصوص تأمین نیازهای کشاورزان استان گفت: سازمان جهاد کشاورزی نیازهای استان به کمباین و دیگر ماشین‌آلات کشاورزی را بررسی کند تا در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان درخواست سهمیه ویژه داشته باشیم.

ارائه برنامه زمان‌بندی برای عدم استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز، تعریف پروژه‌های ویژه جوانان و بانوان، افزایش نرخ باسوادی شهرستان، برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با پتانسیل‌های منطقه‌ای، حل مشکلات مربوط به مجتمع گردشگری بیگان، تعریف طرح مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری و تفریحی شیرکوه از دیگر مباحث این نشست بود.

کد خبر: ۶۰٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha