۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
ایجاد ۸۳۰ شغل در واحدهای تولیدی جدید شهرک‌های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

ایجاد ۸۳۰ شغل در واحدهای تولیدی جدید شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین -مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: واحدهای تولیدی که سال جاری در شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی و بهره برداری رسیده‌اند به طور مستقیم برای ۸۳۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف قزوین مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای ایجاد این میزان اشتغال و راه اندازی این واحدهای تولیدی از سوی بخش خصوصی بیش از دو هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گغت: واحدهای تولیدی راه اندازی شده مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در زمینه تولید ظروف کریستال، تابلوهای برق، لوله های فلزی، رزین اپوکسی مایع، قالب ساخت قطعات کاشی و سرامیک و آجر نسوز، چاپ افست، فنر پیچشی، مصالح ساختمانی پیش ساخته، قطعات فلزی یخچال و فریزر، اختلاط و بسته بندی انواع گاز صنعتی،غلات صبحانه، انواع رنگ ها و پوشش های ساختمانی، تجهیزات درمانی، ماسک بهداشتی و تجهیزات بانکی به فعالیت می پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه سایر واحدهای تولیدی فعال در شهرک های صنعتی نیز امسال اشتغال‌زایی خوبی داشته اند که در حال استخراج نهایی آمار آن‌ها هستیم، اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری میزان اشتغالزایی انجام شده ظرف یک سال در این شهرک ها و نواحی به بیش از سه هزار نفر افزایش یابد.

خانپور در پایان اظهار داشت: با ساخت و بهره برداری از طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین که بیش از ۳۰۰ طرح هستند، برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۵۹٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha