۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
 ۶۰ میلیارد تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد
استاندار گیلان:

۶۰ میلیارد تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد

رشت- استاندار گیلان از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: رتبه هفتم تسهیلات در این بخش را کسب کردیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه گیلان از نظر تعداد تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال‌جاری رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده، بر لزوم تسریع دستگاه های اجرایی در معرفی واحدهای متقاضی دریافت این تسهیلات به بانک‌ها تاکید کرد.

وی میزان تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال‌جاری را حدود ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی روند سریع‌تری را دنبال کنند تا توسعه کسب و کار و افزایش ظرفیت اشتغال در استان محقق شود.

وی بر لزوم شتاب در روند استعلام ها و نیز بررسی اسناد و مدارک تولیدکنندگان از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها تاکید کرد و ادامه داد: نباید طولانی شدن روند بررسی پرونده‌ها، منجر به هدررفت فرصت‌های اشتغال و تولید شود.

زارع اظهار کرد: نسبت مصارف به منابع از جمله مسائل مهمی است که بانک‌های استان باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به کارکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جهت بهبود فضای کسب و کار و تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیاری از پروژه های بررسی شده در این کارگروه، از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی هستند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت پیگیری روزانه پرونده های مرتبط با دریافت تسهیلات توسط کارشناسان دستگاه های اجرایی افزود: باید اهتمام لازم صورت گیرد تا اشتغال تعهد شده در استان، محقق شود. 

کد خبر: ۵۹٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha