۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
 بزرگترین پروژه زهکشی مزارع در مازندران آغاز شد
رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

بزرگترین پروژه زهکشی مزارع در مازندران آغاز شد

ساری- شهیدی فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز بزرگترین پروژه زهکشی اراضی کشاورزی استان به وسعت هزار و ۴۰۰ هکتار در ساری خبر داد.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز بزرگترین پروژه زهکشی اراضی کشاورزی استان در ساری خبر داد و گفت: این پروژه دارای هزار و ۴۰۰ هکتار وسعت بوده که در اراضی منطقه فرح آباد ساری اجرا می شود.

وی عدم زهکشی اراضی را از بزرگترین مشکلات فرا روی کشاورزی استان بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مسائل و دغدغه های فرا روی کشاورزی حل می شود.

وی با اشاره به رشد تولید مرکبات در استان با اظهار اینکه در حال حاضر روزانه شاهد ارسال ۵۰ کانتینر مرکبات به کشورهای مختلف هستیم، اظهار داشت: ظرفیت های خوب سورتینگ و انباردارای نیز در استان ایجاد شده است.

شهیدی فر وجود ۵۰۰ سورتینگ و ۱۱۹ سردخانه را از جمله ظرفیت ها بیان کرد و گفت: ظرفیت نگهداری و ذخیره سازی مرکبات در استان به ۱.۵ میلیون تن افزایش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران احیای و اصلاح باغات و ترویج ارقام تجاری و زود بازده را از جمله برنامه های سازمان جهاد کشاورزی برای رونق مرکبات در استان بیان کرد.

کد خبر: ۵۹٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha