۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
افزایش قیمتی که هر روزه باشد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
انتقاد سخنگوی کمیسیون صنایع از ستاد تنظیم بازار

افزایش قیمتی که هر روزه باشد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ستاد تنظیم بازار گفت: افزایش قیمتی که هر روزه و هر ساعته باشد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

حجت الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها پیرو صدور مجوز از سوی ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به شرایط کشور اگر در رابطه با هر کالایی افزایش قیمت رخ دهد این مسئله آثار منفی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: قطعا افزایش قیمت یک کالا می‌تواند تاثیر خود را بر کالای دیگر بگذارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در شرایط فعلی و به واسطه اپیدمی کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده‌اند و  بسیاری از مردم در این شرایط تحت فشار هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بنده به شخصه مخالف صدور مجوز برای افزایش قیمت برخی کالاها از سوی ستاد تنظیم بازار هستم و این مسئله را در این شرایط به هیچ وجه به صلاح نمی‌دانم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته بخشی از قیمت ها وقتی به واسطه تورم سالانه افزایش پیدا می‌کند، مردم و جامعه پذیرش این مسئله را دارند اما افزایش قیمتی که هر روزه و هر ساعته باشد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست حال این تصمیم از سوی بازار و فروشنده‌ها اتخاذ شود و چه از سوی ستاد تنظیم بازار .

فیروزی بیان داشت: بدون شک ستاد تنظیم بازار باید رویه و فرآیند های منتهی به صدور مجوز برای افزایش برخی کالاها را مورد بازنگری قرار داده و در این زمینه مداقه لازم را داشته باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما باید در هر گونه تصمیم گیری شرایط اجتماعی را مدنظر قرار دهیم و نباید کاری کنیم که اقدامات ما موجب نارضایتی مردم و کاهش قدرت خرید آنها شود.

کد خبر: ۵۹٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha