۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
معاملات گواهی سپرده زعفران بهرامن در بورس کالا آغاز شد
با بازگشایی نماد معاملاتی با سررسید آبان ۱۴۰۰؛

معاملات گواهی سپرده زعفران بهرامن در بورس کالا آغاز شد

از ابتدای معاملات تا ساعت ۱۱ صبح امروز، ۱۷ هزار و ۲۵۵ گواهی سپرده (معادل ۱۷ هزار و ۲۵۵ گرم) زعفران نگین بهرامن با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار و ۷۰۷ ریال به ازای هر گرم معامله شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، در شرایطی که بورس کالا طی اطلاعیه ای از گشایش انبار زعفران رشته ای بریده ممتاز (نگین) شرکت زعفران بهرامن در روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۹ خبر داده بود که از امروز نماد معاملاتی این انبار بازگشایی شده و معاملات گواهی سپرده زعفران این انبار در حال انجام است. از ابتدای معاملات تا ساعت۱۱ صبح ۱۷ هزار و ۲۵۵ گواهی سپرده (معادل ۱۷ هزار و ۲۵۵ گرم) زعفران نگین بهرامن با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار و ۷۰۷ ریال به ازای هر گرم معامله شد.

براساس این اطلاعیه، محصول تحویلی به این انبار باید تولید سال ۹۹ بوده و انبار محصول تولیدی سال های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

همچنین براساس اطلاعیه مذکور، آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده، ۱۹ آبان ۱۴۰۰ بوده و پس از آن معاملات نماد برای فرآیند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

مقدار هر گواهی سپرده کالایی یک کیلوگرم است و جهت تحویل گرفتن کالا از انبار لازم است حداقل به میزان ۵۰۰ گرم گواهی سپرده کالایی توسط مالک ارایه شود. در صورت مالکیت کمتر از این مقدار، لازم است گواهی سپرده لازم تا وزن مذکور توسط فرد متقاضی تحویل، در بازار معاملات گواهی سپرده زعفران در بورس کالا خریداری شود.

کد خبر: ۵۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha