۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
طرح اقدام ملی مسکن در  خراسان رضوی باید شتاب بگیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی:

طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی باید شتاب بگیرد

مشهد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر ضرورت تلاش بیشتر دست اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط، روند این طرح در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان بر لزوم تدوین طرح جامع مسکن استان در نقاط شهری و روستایی تاکید و اظهار کرد: مسکن نیاز اساسی بسیاری از خانوارهای ایرانی بوده که باید برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد و در گام اول نیاز واقعی مسکن استان به صورت مستند استخراج شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم استفاده از کلیه ظرفیت‌ها برای تولید مسکن تاکید کرد و افزود: هم‌اکنون برنامه اصلی دولت برای رفع نیاز مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن بوده که مورد تاکید ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی است.

وی همچنین بر ضرورت تلاش بیشتر دست اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان رضوی تاکید داشت و تصریح کرد: ان‌شاءالله با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط، روند این طرح در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

میرجعفریان یکی دیگر از تکالیف ابلاغی دولت را اتمام واحدهای باقی مانده مسکن مهر اعلام کرد و گفت: این طرح از سالیان گذشته آغاز و باید مشکلات توسط اداره کل راه و شهرسازی جمع‌بندی و برای اتخاذ تصمیم به استانداری اعلام شود تا اقدام مقتضی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان به تصمیم بسیار مهم هیئت وزیران اشاره کرد و افزود: بر طبق مصوبه هیئت دولت، دستگاه‌های دولتی می‌توانند اراضی مازاد در اختیار خود را اعلام تا پس از بررسی‌های کارشناسی، تغییر کاربری آن انجام و برای تامین مسکن در اختیار پرسنل خود این دستگاه‌ها قرار گیرد.

کد خبر: ۵۹٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha