۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
اقتصاد دانش‌بنیان رویکرد جدید یزد برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان
استاندار یزد تشریح کرد؛

اقتصاد دانش‌بنیان رویکرد جدید یزد برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان

یزد- استاندار یزد با تأکید به توجه استان به حوزه اشتغالزایی، گفت: تلاش است برنامه‌های اشتغال با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و متناسب با تحصیلات دانشگاهی دانشجویان باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست ویدیوکنفرانسی با دانشجویان دانشگاه یزد رویکرد جدید استان در حوزه اشتغال را فرآهم کردن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه این استان به عنوان یکی از استان‌های ایجاد کننده اشتغال در کشور به شمار می‌رود، گفت: پیش از این، کمتر به این مقوله توجه می‌شد و برنامه های اشتغال، متناسب با تحصیلات دانشگاهی دانشجویان نبود.

وی ادامه داد: اکنون اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از رویکردهای جدید توسعه استان مطرح است و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که در زمینه اقتصاد دانش بنیان در استان یزد وجود دارد، می‌توان اشتغال لازم را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم آورد.

استاندار یزد ضمن بیان اینکه با وجود مشکلات، شاخص‌های اقتصادی استان یزد روبه رشد است، افزود: با وجود تحریم‌ها، شاهد جریان زنده سرمایه‌گذاری و توسعه در سطح استان هستیم و علی‌رغم وجود مشکلات و سختی ها، اقدامات و فعالیت‌هایی در سطوح مختلف بخش های زیربنایی و عمرانی و نیز بخش های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان در حال پیگیری و انجام است.

طالبی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، تحت فشارهای بین المللی و تحریم های ظالمانه، راه حل برون رفت از مشکلات کشور، انسجام و همبستگی ملی است.

کد خبر: ۵۹٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha