۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
ارسال ۲ گزارش مفصل و محرمانه از بازار بورس به کمیسیون اصل نود مجلس
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به بازار خبر داد

ارسال ۲ گزارش مفصل و محرمانه از بازار بورس به کمیسیون اصل نود مجلس

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ضمن اعلام خبر ارسال دو گزارش مفصل و محرمانه از بازار بورس به کمیسیون اصل نود مجلس گفت: سعی داریم عوامل فساد زا در جریان بازار سرمایه را شناسایی کرده و در مقابل آن بایستیم.

حجت الاسلام  نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار،گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ارتباط با عملکرد بازار سرمایه پرونده ای تشکیل داده است.

وی تاکید کرد: این کمیسیون در زمینه عملکرد بازار سرمایه گزارش‌های متعددی را دریافت کرده است و تلاش دارد که به دور از هیاهوهای موجود به مفاسد موجود در این بازار رسیدگی کند.

 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان داشت: سعی داریم عوامل فساد زا در جریان بازار سرمایه را شناسایی کرده و در مقابل آن بایستیم.

 پژمانفرگفت: کمیسیون اصل ۹۰ هنوز جمع‌بندی در زمینه بررسی تخلفات بازار سرمایه انجام نداده با این حال ما پس از جلسه غیررسمی مجلس پیرامون مشکلات بورس، جلسه ای ۳ ساعته در کمیسیون اصل ۹۰ برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: تاکنون دو گزارشی محرمانه و مفصل پیرو مسائل بازار بورس به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده و هم اکنون مشغول پیگیری‌ و بررسی این گزارش ها هستیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به یک جمع‌بندی مناسب در زمینه حل مشکلات بازار بورس برسیم.

کد خبر: ۵۹٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha