۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
افزایش قیمت ماشین آلات و ادوات کشاورزی مشکلات کشاورزان را دوچندان می کند
رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران:

افزایش قیمت ماشین آلات و ادوات کشاورزی مشکلات کشاورزان را دوچندان می کند

تبریز- هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران با اشاره به افزایش غیرمنطقی قیمت ماشین آلات کشاورزی گفت: افزایش قیمت ماشین آلات و ادوات کشاورزی مشکلات کشاورزان را دوچندان می کند.

عطالله هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش غیرمنطقی و بی رویه قیمت ماشین آلات وادوات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: واردکنندگان و مدیران کارخانه های تولید این ماشین آلات فضای بازار و نرخ این ادوات کشاورزی را غبارآلود کرده و به دنبال افزایش قیمت ها هستند.

وی با بیان اینکه باید قیمت ها واقعی شود، افزود: ماشین آلات و ادوات کشاورزی نقش مهمی در افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد و گرانی غیرمنطقی آنها می تواند به تولید ضربه بزند.

هاشمی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ماشین آلات و ادوات کشاورزی مشکلات کشاورزان را دوچندان می کند، افزود: بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی کشور است که تکیه بر توانمندی های درونی و حمایت از توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی می تواند مصداق عینی جهش تولید باشد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی می تواند تحریم های دشمن را ناکارآمد کند، گفت: برای تحقق جهش در تولیدات بخش کشاورزی حمایت همه جانبه ارکان نظام جمهوری اسلامی لازم و ضروری است تا موانع و مشکلات مرتفع شود.

کد خبر: ۵۹٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha